Trivo - skuteczny doradca w marketingu - własciciel firmyDziałania marketingowe podejmujemy po to, aby ściągnąć do nas potencjalnego klienta, żeby móc rozpocząć i z sukcesem zakończyć proces sprzedaży. Efektem dobrego marketingu jest generowanie wartościowych zapytań ofertowych. Bez marketingu nie ma nowych klientów. Bez marketingu nie ma sprzedaży. Po prostu.

Marketing nieustannie się zmienia. Warto być na bieżąco z najnowszymi narzędziami i technikami. Przede wszystkim jednak warto codziennie realizować strategię marketingową. Nie każda firma zatrudnia specjalistę ds. marketingu, który będzie prowadził marketing w firmie. Zwykle właściciel lub dyrektor sprzedaży musi ogarnąć wszystko, a na marketing nie ma już ani czasu, ani ochoty. W takich sytuacjach warto zlecić doradztwo marketingowe firmie TRIVO.

Pomagamy biznesom takim jak Wasze przeanalizować dotychczasowe działania marketingowe wykonując audyt marketingowy. Kolejnym krokiem jest analiza Waszej najbliższej, bezpośredniej konkurencji. Raport z audytu i analizy konkurencji to punkt wyjścia do budowy strategii marketingowej. Tworzymy plan skutecznych działań marketingowych, każdemu działaniu nadając priorytet i termin wykonania. Plan dostosowujemy do Waszych możliwości finansowych.

Chętnie pomożemy Wam go wdrożyć, monitorować wyniki, wyciągać właściwe wnioski i korygować działania, jeśli rynek będzie tego wymagał. W wyniku naszej pracy otrzymacie kompletną strategię marketingową wraz z jej wdrożeniem w Waszej firmie.

Pomogliśmy kilkunastu firmom zdiagnozować ich potrzeby, a następnie przygotować i wdrożyć skuteczne działania marketingowe: Zaremba Posadzki Sp. z o.o., Helikon Sp. z o.o., GTB Metropolis Sp. z o.o., BIZZIT S.A., Przychodnia Weterynaryjna Marwet, Biuro Rachunkowe Kancelaria Jasta, Kancelaria Doradcy Podatkowego Teresa Sykulska, Sieć Gabinetów COLON-MED i wielu innym.

 

Dzięki współpracy z TRIVO nasi klienci odnoszą szereg korzyści:

  • Pozyskują nowych klientów i zwiększają sprzedaż.
  • Nie tracą czasu na marketing – obszar, który jest krytycznie ważny dla ich firmy, a w którym nie mają kompetencji.
  • Oszczędzają dużo pieniędzy, bo inwestują je w marketing, który przynosi wysoki zwrot z inwestycji.
  • Nie muszą zatrudniać specjalisty ds. marketingu.
  • Korzystają z preferencyjnych stawek na działania reklamowe i marketingowe u polecanych przez nas dostawców.

Ceny usług doradztwa marketingowego ustalane są indywidualnie w zależności od zakresu prac. Jeśli wiecie, że marketing jest Wam potrzebny do skutecznego działania na rynku i zwiększania sprzedaży, zapytacie o ofertę doradztwa marketingowego dla Waszej firmy korzystając z formularza:

Imię i nazwisko

E-mail (wymagane)

Telefon (wymagane)

Treść wiadomości