Najbardziej cieszą nas historie sukcesów naszych klientów. To, co myślą i mówią o nas klienci i partnerzy biznesowi ma dla nas duże znaczenie, bo pokazuje, że nasza praca przynosi wymierne efekty i ma sens. Sprawdź opinie ludzi, którzy poznali nas w działaniu:

  • Zdecydowaliśmy się na usługi doradcze w zakresie marketingu i zarządzania, bo mieliśmy wrażenie, że w pewnym momencie nasza firma stanęła w miejscu…musieliśmy to zmienić!Michał Zaremba – prezes Zaremba Posadzki Sp. z o.o.

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Zdecydowaliśmy się na usługi doradcze firmy TRIVO, bo chcemy zwiększać zyskowność naszego biznesu. Liczyliśmy na to, że specjaliści z TRIVO mogą nam w tym pomóc.Mike Musil – wiceprezes zarządu GTB Metropolis Sp. z o.o.

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem minibasenów Sundance Spas w Polsce. Zdecydowaliśmy się skorzystać z usług doradczych w zakresie budowania strategii marketingowej. Z sukcesem!Ziemowit Handke - prezes zarządu Active Spa Sp. z o.o.

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Skorzystaliśmy ze szkolenia z zakresu sprzedaży relacyjnej. Naszym celem było zwiększenia skuteczności działań handlowych i przekazanie praktycznej wiedzy młodemu zespołowi handlowemu.Anna Kurka - kierownik zespołu handlowego BPSC SA

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Kiedy firma się dynamicznie rozwija trzeba dobrze poukładać procesy biznesowe, żeby móc działać sprawniej i osiągnąć efekt skali. Jesteśmy na takim etapie rozwoju, że potrzebowaliśmy wsparcia specjalistów z TRIVO.Sławomir Chojnacki - prezes zarządu BIZZIT S.A.

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Kiedy prowadzisz biznes tak długo jak my, czasem do dalszego rozwoju potrzebujesz świeżego spojrzenia. Ta potrzeba niezależnej opinii kogoś, kto zna się na marketingu była nam potrzebna.Jolanta Kałuża – dyrektor Szkoły Jak Dom

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • W trakcie uruchamiania nowej przychodni weterynaryjnej potrzebna była nam pomoc w dokończeniu spraw organizacyjnych, marketingowych i reklamowych. Tak trafiliśmy do firmy TRIVO.Monika Hulak – kierownik Przychodni MARWET

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Specyfika działalności COLON-MED powoduje, że marketing rekomendacji wydaje się być jedynym skutecznym narzędziem pozyskiwania nowych klientów. Pomogli nam specjaliści z firmy TRIVO.Mikołaj Kokot - właściciel marki COLON-MED

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Chociaż z reklamą i kreowaniem wizerunku mamy do czynienia na co dzień, to najtrudniej oceniać samego siebie. W takich momentach potrzebne jest wsparcie zewnętrznych konsultantów. Dlatego wybraliśmy TRIVO.Michał Kaźmierczak – właściciel Agencji FOOZ

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Już po pierwszym spotkaniu z Panem Pawłem Kresso jasne był, że nawiążemy współpracę. Szybko zrozumiał nasze potrzeby i od razu wskazał drogi i możliwości których wcześniej nie braliśmy pod uwagę.Jakub Bator - specjalist ds. marketingu Domy Silesia

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Jak z sukcesem wprowadzić produkt na rynek? Trzeba znaleźć kogoś, kto pod to przedsięwzięcie zna lepiej rynek docelowy od Ciebie. To czasem najlepsza decyzja jaką możesz podjąć.Gorilla Glue Polska – dotychczasowy dystrybutor Gorilla

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Dzięki audytowi marketingowemu i przygotowaniu planu działań mam jasno wyznaczony horyzont rozwoju, do którego zamierzam podążać.Piotr Pecka - właściciel Polinova Katowice

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Przy starcie nowego projektu deweloperskiego w Bieruniu potrzebowaliśmy firmy, która pomoże zaplanować nam działania marketingowe, aby pokazać naszą inwestycję. W tym zakresie postawiliśmy na firmę TRIVO.Mirosław Szyndlar – wiceprezes HMR Invest Sp. z o.o.

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>

  • Do wyboru firmy TRIVO Doradztwo i Szkolenia, spośród tak wielu innych firm o podobnym profilu działania, skłoniły nas przede wszystkim pozytywne jej rekomendacje od dotychczasowych klientów.Aneta Rymer-Gromska - właściciel UNISTOP Czeladź

SZCZEGÓŁY PROJEKTU >>>