Pozwól, że pomożemy Ci znaleźć obszary marketingowe Twojego biznesu, które ciągle możesz ulepszyć. Przeczeszemy Internet i inne media w poszukiwaniu informacji o Twojej ofercie. Będziemy dzwonić do Twojej firmy i zadawać pytania Twoim pracownikom. Napiszemy mailowe zapytania o cenę, kupimy coś na próbę, przetestujemy to, co robisz z klientami po zakupie. Sprawdzimy dokładnie Twój marketing i dostarczymy Ci informacji jak wygląda naprawdę.

Co więcej, jeśli okaże się, że warto wprowadzić poprawki, powiemy Ci co trzeba zrobić. Czasami drobna korekta powoduje, że przenosisz Twoją firmę na wyższy poziom. A wszystko po to, żeby rozwinąć Twój biznes zgodnie z planem! Sprawdzimy 7 obszarów Twojego marketingu:

 

1. WIDOCZNOŚĆ – Czy łatwo się o Tobie dowiedzieć?

Dlaczego to jest ważne?

Ten kto nie dowie się o Twojej ofercie, na pewno z niej nie skorzysta. Zwiększ szanse na pozyskanie nowych klientów. Dotrzyj do szerszego grona potencjalnych nabywców!

2. SYMPATIA – Czy  budzisz pozytywne emocje?

Dlaczego to jest ważne?

A czy TY kupiłeś kiedyś coś od firmy, której nie lubiłeś? Sprawdź jak możesz zbudować pozytywny wizerunek Twoje firmy w oczach Twoich potencjalnych klientów!

 

3. ZAUFANIE – Czy Ty i twoja oferta jesteście wiarygodni?

Dlaczego to jest ważne?

Podczas zakupów jako kupujący szukamy pewnych źródeł, którym możemy zaufać. Stałość i powtarzalność komunikacji z klientem buduje zaufanie. Umacniaj relacje i ciesz się wyższymi marżami!

4. TESTOWANIE – Czy dajesz wypróbować twoją ofertę?

Dlaczego to jest ważne?

W świecie agresywnej i natarczywej reklamy klienci coraz częściej chcą spróbować, zanim wydadzą większą gotówkę. Ułatw klientowi wybór twojej oferty proponując „jazdę próbną”.

 

5. PROCES ZAKUPU – Czy łatwo się od Ciebie kupuje?

Dlaczego to jest ważne?

Na nic przyciąganie klienta, jeśli realizacja zakupów zamiast być przyjemnością zamienia się w uciążliwość. Obsługuj klienta na każdym etapie transakcji po mistrozwsku, żeby chciał wracać i kupować więcej!

6. BUDOWANIE RELACJI – Czy budujesz więzi z klientami?

Dlaczego to jest ważne?

Wiele firm bardzo szybko zapomina z jakim trudem pozyskały klienta i nie dbają o niego należycie. Dlatego ciągle szukają nowych klientów. Zaproponuj dodatkową wartość obecnym klientom i zwiększać sprzedaż.

 

7. POLECANIE – Czy łatwo rekomendować Ciebie i twoją ofertę?

Dlaczego to jest ważne?

Minęły czasy kiedy wystarczyło być i interes jakoś się kręcił. Mistrzowie pozyskiwania klientów z polecenia aktywnie zabiegają o rekomendacje. Sprawdź jak możesz uzyskać więcej poleceń od zadowolonych klientów.

Konkurencja nie śpi, więc NIE ZWLEKAJ!

Zapytaj przez formularz PEŁNY AUDYT MARKETINGOWY TWOJEJ FIRMY >>>

    Imię i nazwisko

    E-mail (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Treść wiadomości