Marketing ciągle się zmiana, bo musi dostosowywać się do wymagań rynku i klientów. Dlaczego niektórzy właściciele firm odnoszą ogromne sukcesy pomimo tego, że nie są najlepsi na rynku? Co skutecznie pozyskiwać klientów nawet jeśli mamy ograniczony czas i budżet?

Główną bolączką małych firm jest brak skutecznego marketingu w postaci strategii marketingowej – spójnego planu działania, dzięki któremu krok po kroku mogą zdobywać dla siebie rynek i pozyskiwać skutecznie klientów.
Główne powody dla których małe i średnie firmy przegrywają marketingowo z konkurentami to brak czasu na marketing, brak wiedzy co do wyboru optymalnych działań dla swoje branży, rynku, produktu i konkurentów…

Najwyższa pora aby to zmienić!

Jeśli prowadzisz mała firmę i szukasz skutecznych rozwiązań marketingowych weź udział w organizowanych przez nas szkoleniach marketingowych. Jeśli posiadasz dział marketingu w firmie, ale uważasz, że jest mało skuteczny, nieefektywny, a pieniądze przeznaczane na kampanie marketingowe nie przynoszą rezultatów, to zanim wydasz kolejne tysiące złotych na następny „marketingowy hit” zapisz swoich pracowników na szkolenie marketingowe.

Podczas szkolenia Ty i twoi pracownicy dowiecie się:

  • jak określić precyzyjnie rynek na którym działasz;
  • jak określić profil klienta idealnego, gdzie go szukać i jak zachęcić do skorzystania z Twojej oferty;
  • jak wybrać najbardziej odpowiednie kanały promocji twojego biznesu;
  • jak przestać uganiać się za klientami i sprawdzić, żeby to klienci szukali właśnie Ciebie;
  • jak skonstruować dobry budżet marketingowy;
  • jak ograniczyć wydatki na nieskuteczną reklamę;
  • jak mierzyć działania marketingowe i oceniać ich efektywność biznesową;
  • jak pozyskiwać klientów i zdobywać zlecenia dzięki poleceniom;
  • jak maksymalnie wykorzystać potencjał Twoich dotychczasowych klientów, dostawców i partnerów biznesowych;
  • które z działań marketingowym warto zrobić we własnym zakresie,  a jakie należy powierzyć specjalistom;
  • jak wybrać  i zweryfikować specjalistyczne firmy od poszczególnych działań marketingowych;
  • i wiele więcej…

Poznaj opinie naszych szkoleń:

  • W moim odczuciu Paweł Kresso jest świetnym mówcą: prawdziwym, rzeczowym, umiejącym poprowadzić szkolenie czy warsztat w sposób interesujący i merytoryczny. A przy okazji lekko i z dowcipem. Przemawianie do zgromadzenia to bardzo trudna rzecz, a zrobienie tego w powyższy sposób – dla mnie – jest cechą wybitną.Joanna Nowicka - Joanna Nowicka Fotografia
  • Fantastyczne szkolenie. Dla mnie warte sporych pieniędzy, a dostałem je gratis! Lepsze od wielu za które płaciłem. Mnóstwo przydatnej treści. Mało wodolejstwa. Dobre przykłady. Może zmienić podejście do biznesu. A do tego w dobrym stylu i z humorem. Dziękuję.Łukasz Piworowicz - OLIMP Obsługa Nieruchomości
  • Wysoka wartość merytoryczna przekazywanych treści oraz dynamika prowadzenia szkolenia spowodowały, że jestem bardzo zadowolony z udziału w tym szkoleniu. Prowadzący cały czas utrzymywał wysoki poziom energii i moją uwagę, dzięki temu dużo zapamiętałem i będę mógł wykorzystać w swoim biznesie. Polecam w 100%.Mikołaj Kokot - MOXO Solutions
  • Pomimo tego, że uczestniczyłam już wcześniej w tego typu szkoleniach z tego szkolenia wyniosłam nową rzeczy, która od razu wykorzystam w swojej firmie. Świetna robota!Aleksandra Wewiór-Met - prezes ABAQUS Sp. z o.o.
  • Szkolenie było bardzo treściwe z dużą energią i masą pożytecznych przykładów. Mocne zaangażowanie grupy sprawiło, że nikt nie przysypiał. Bardzo wartościowe szkolenie.Tomasz Grzesik - właściciel Multifinance
  • Ciekawe było to że mówiłeś jako praktyk, opierałeś się na własnych doświadczeniach, a nie jakimś gotowym skrypcie. Myślę że lepiej to dociera do odbiorcy niż klepanie wyuczonego tekstu. Lubię twoje warsztaty, doceniam że poświęcasz swój czas dla nas i chętnie będę uczestniczy w kolejnych.Andrzej Biegański - właściciel Glass Door
  • Paweł, masz dużą swobodę w przekazywaniu informacji, ale przede wszystkim w nazywaniu rzeczy po imieniu. To rzadka cecha i cenna umiejętność. Przemawia do mnie zaproponowana retoryka, metaforyka i przykłady. Do tego sprawia Ci to radość, co – jako uczestnik, odczułem bardzo pozytywnie.Krzysztof Jurga - dyrektor zarządzający JBS Europe

Zarezerwuj sobie miejsce już teraz. Liczba miejsc jest ograniczona!

    Imię i nazwisko

    E-mail (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Treść wiadomości