BIZZIT S.A. to spółka technologiczna z Katowic, która zajmuje się pozycjonowaniem serwisów internetowych i marketingiem szeptanym w sieci. Wykonuje również zdjęcia firmowe Google Business View poprawiające widoczność firm w wynikach wyszukiwania lokalnego Google.

Od wielu lat służy swoim doświadczeniem i wiedzą ekspercką przeprowadzając audyty SEO serwisów firmowych i sklepów internetowych. Dba o widoczność swoich klientów w Internecie oraz o to, aby ich strony internetowe były odwiedzane przez potencjalnie zainteresowanych ofertą kupujących.

BIZZIT to najbardziej utytułowana firma SEO w zawodach rangi Mistrzostw Polski – Sławomir Chojnacki jest Mistrzem Polski w pozycjonowaniu stron z 2008 roku, firma szkoli pracowników i koordynuje prace zespołu seowriterów i copywriterów a w ostatnich Mistrzostwach Polski pozycjonowania (2013 rok) zajęła III miejsce.

Zespół BIZZIT to praktycy – sami stworzyli i z sukcesem rozwinęli, a następnie sprzedali kilka serwisów internetowych. Na co dzień obsługują blisko 100 klientów, głównie rozpoznawalne projekty internetowe. Firma ceniona za swoją solidność, rzetelność i ponadprzeciętne rezultaty, jakie dostarcza swoim klientom.

 

Bizzit Mistrz Polski w pozycjonowaniu stron

BIZZIT S.A.
ul. Czeremchowa 5, 40-750 Katowice, http://bizzit.pl

branża: marketing internetowy, pozycjonowanie stron

zakres współpracy: audyt marketingowy, doradztwo marketingowe, doradztwo w zakresie optymalizacji procesów sprzedaży.

korzyści dla klienta:
•    poprawa komunikacji marketingowej,
•    usprawnienie procesu sprzedaży,
•    wzrost sprzedaży i średniej wartości transakcji.

  • Zdecydowaliśmy się skorzystać z usług doradczych i szkoleniowych w firmie TRIVO, aby poprawić u nas komunikację w zespole i komunikację marketingową z naszymi klientami i partnerami biznesowymi.

    Ze współpracy jesteśmy zadowoleni i ciągle korzystamy z usług TRIVO ponieważ rośnie skala sprzedaży i komunikacja marketingowa wymaga ciągłej optymalizacji. Najbardziej widocznym rezultatem naszej współpracy jest wzrost sprzedaży oraz średnia wartość jednej transakcji z klientem. Oznacza to, że obniżamy koszty sprzedaży i obsługi klienta.

    Zdecydowanie polecam skorzystać zarówno ze szkoleń dla pracowników, jak i doradztwa marketingowego tym firmom, gdzie brakuje średniego managementu – łącznika pomiędzy zarządem spółki, a pracownikami operacyjnymi.

    Sławomir Chojnacki – Prezes Zarządu BIZZIT S.A.

< POWRÓT
ZAPYTAJ O OFERTĘ >>>