Marka Colon-Med to dynamicznie rozwijająca się sieć gabinetów hydrokolonoteriapii, czyli płukania jelita grubego. Zabiegi oczyszczania organizmu z toksyn metodą hydrokolonoterapii mają wiele dobroczynnych efektów. Człowiek, który nie jest zatruwany przez resztki powstałe w wyniku przemiany materii ma wyraźnie lepsze samopoczucie, więcej energii, wygląda młodziej. Na całym świecie ta metoda stosowana jest w profilaktyce wielu chorób, w tym nowotworów.

Opóźnia również efekty starzenia. Utrzymuje jelita w dobrym stanie, dzięki temu nasz organizm ma większa odporność. Hydrokolonoterapia zyskuje coraz więcej zwolenników, a 9 na 10 pacjentów Colon-Med deklaruje chęć ponownego skorzystania z procesu oczyszczania.

 

hydrokolonoterapia czyli oczeszczanie organizmu z toksynSieć gabinetów Colon-Med

Katowice, Gliwice, Tychy, Żory http://www.skuteczneoczyszczanie.pl branża: profilaktyka zdrowia

zakres współpracy: audyt marketingowy, doradztwo marketingowe.

korzyści dla klienta:
• przygotowanie strategii i planu działania – uporządkowanie dotychczasowych działań marketingowych.

 

  • Po zapoznaniu się z prezentacją firmy TRIVO na temat marketingu referencyjnego zdecydowaliśmy się skorzystać z audytu marketingowego, a następnie z usług doradczych.

    Firma TRIVO dobrze się spisała analizując stan naszych działań marketingowych i prezentując diagnozę. Na jej podstawie przygotowała plan działań, które powinniśmy wykonywać, żeby pozyskiwać więcej klientów z polecenia. Teraz mamy w ręku narzędzie, które pomoże nam rozwijać nasz biznes.

    Polecam firmę TRIVO Doradztwo i Szkolenia wszędzie tam, gdzie znaczenie ma tzw. zaufanie społeczne oraz gdzie trudno jest obiektywnie zmierzyć poziom jakości wykonania usługi. Jestem przekonany, że skorzystać mogą na tym prawnicy, lekarze, trenerzy, a także pośrednicy w obrocie nieruchomościami i agenci ubezpieczeniowi.

    Mikołaj Kokot - właściciel marki COLON-MED

< POWRÓTZAPYTAJ O OFERTĘ >>>