Polinova – materiały izolacyjne dla budownictwa i przemysłu w Katowicach to specjalistyczny skład budowlany materiałów izolacyjnych – pap, wełny mineralnej, mas bitumicznych i obróbek blacharskich, który kieruje swoją ofertę dla dekarzy, posadzkarzy i firm docieplających budynki.
Wieloletnie doświadczenie i bardzo dobra znajomość materiałów izolacyjnych zapewnia fachowe doradztwo – zaangażowani pracownicy firmy potrafią wskazać optymalne materiał do wykonania konkretnego zadania – czy chodzi o wymianę pokrycia dachowego, dobór obróbek blacharskich, czy zaizolowania ścian fundamentowych lub posadzek.
Jednym z największych wyróżników firmy jest bardzo duża dostępność towaru – większość oferowanego asortymentu dostępna jest od ręki, a to czego nie ma na miejscu Polinova potrafi ściągnąć z magazynów producentów z całej Polski na wyznaczone miejsce dostawy. Tam, gdzie na budowie najważniejszy jest czas wykonania i materiał o najlepszym stosunku jakości do ceny Polinova nie ma sobie równych.
ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice http://polinova.pl
branża: sprzedaż materiałów budowlanych
korzyści dla klienta:
• uporządkowanie dotychczasowych działań marketingowych,
• nakreślenie konkretnego planu marketingowego i procedur sprzedaży.
-
Do współpracy z TRIVO zachęciła mnie osoba właściciela – Pawła Kresso, któremu przyglądałem się od kilku miesięcy. Jest konkretny, autentyczny i zaangażowany – wzbudza zaufanie. Paweł uporządkował mi moje wyobrażenia o marketingu. Przekazał konkretne narzędzia, dzięki którym procesy w mojej firmie staną się lepsze. Zmiany zaczęły się już dokonywać, zarówno fizycznie w mojej firmie, jak i w moim podejściu. Choć jest tego bardzo dużo, to widzę duże szanse na to, że te działania dadzą mojej firmie dobrego kopa. To mnie najbardziej cieszy.
Korzyścią jest dla mnie stworzenie struktur w działach mojej firmy, określenie zasad i narzędzi do weryfikacji działań. Wiem, że gdy to będę sumiennie realizował mój biznes będzie się rozwijał.
Współpracę z TRIVO polecam firmom, którym biznes dobrze się kręci i chcą ruszyć bardziej do przodu, ale nie wiedzą jak. A także firmom, które nie mają własnego działu marketingu i/lub które wydają sporo kasy na marketing, nie wiedząc czy ma to skutek.
ZAPYTAJ O OFERTĘ >>>