Kategoria: Marketing

Marketing internetowy – pozycjonowanie stron, reklamy google, co jeszcze?

Marketing internetowy – pozycjonowanie stron, reklamy google, co jeszcze?

Skrupulatna analiza sprzedaży, wdrażanie odpowiednich strategii i szybka komunikacja z rynkiem umożliwiają skuteczną promocję. Marketing internetowy ułatwił swobodną wymianę usług oraz towarów skupiając się na odbiorcy, który zyskał szansę na prowadzenie dialogu z marką.

Czytaj więcej >>>

Współpraca biznesowa – jak i gdzie szukać partnera biznesowego?

Współpraca biznesowa – jak i gdzie szukać partnera biznesowego?

Prowadząc biznes nie jesteśmy zawieszeni w przestrzeni i zdani tylko na siebie. Aby nasza firma mogła funkcjonować na rynku i się rozwijać, bardzo istotne jest nawiązywanie relacji biznesowych, które pozwolą wybić się na znacznie wyższy poziom. Przedsiębiorca, by działać musi kontaktować się z innymi, szukać partnerów do współpracy czy dróg pozwalających na zyskanie nowych klientów. […]

Czytaj więcej >>>

Wydruk książki – o czym musisz zdecydować kiedy planujesz wydać książkę?

Wydruk książki – o czym musisz zdecydować kiedy planujesz wydać książkę?

W ostatnich latach coraz bardziej popularna stała się idea self-publishingu, czyli publikowania książek nakładem własnym autora. Jak zauważają twórcy, ma ona sporo zalet, choć też nastręczać może wiele problemów, związanych chociażby z samym wydrukiem dzieła. Dlatego przedstawiamy podstawowe informacje, które powinien znać każdy autor.

Czytaj więcej >>>

Skrzynki do transportu mięsa – jakie normy muszą spełniać pojemniki masarskie?

Transport wyrobów mięsnych powinien odbywać się w ściśle określonych warunkach. Ważne jest nie tylko to, jakimi pojazdami produkty te są przewożone, ale również jakie pojemniki zostały do tego użyte. Dlatego przedstawiamy, jakie normy powinny spełniać skrzynki do transportu mięsa.

Czytaj więcej >>>

Zasada Fabryka Maszyn, urządzenia i maszyny, które produkuje ZFM

ZFM, czyli Zasada Fabryka Maszyn, to firma zajmująca się projektowaniem, produkowaniem oraz sprzedażą maszyn i urządzeń z przeznaczeniem do przemysłu spożywczego. Jakich konkretnie? Warto przyjrzeć się temu z bliska.

Czytaj więcej >>>

Zdjęcia firmowe Google Business View – czy gra jest warta świeczki?

Od jakiegoś czasu pojawiła się dodatkowa możliwość marketingowa dla właścicieli firm, którzy prowadzą swój biznes  w określonej lokalizacji. Chodzi o technologię Google Street View i jej wykorzystanie w prezentowaniu wnętrz firm, a także ich ofert. Firmy z którymi współpracujemy pytają czy słyszeliśmy o takiej usłudze, czy warto z niej skorzystać, a jeśli TAK, to dlaczego. […]

Czytaj więcej >>>

Marketing weterynaryjny skutecznie

Praca lekarza weterynarii to niełatwe zajęcie. Z wielu powodów. Dość długa ścieżka edukacyjna, praktyki, staż, pierwsza praca i specjalizacja. Marzenia o dobrze prosperującej przychodni weterynaryjnej nie należą do najłatwiejszych w realizacji. A tu jeszcze zabrania się lekarzom weterynarii reklamować swojej działalności. Zakaz reklamy jest dość powszechny w większości środowisk zawodowych, gdzie działa silny samorząd zawodowy. […]

Czytaj więcej >>>

Jak się zabrać za marketing w firmie

Od wieli lat słyszy się, że dział marketingu to dział kosztowy, podczas gdy dział sprzedaży to dział przychodowy. Wychodzi na to, że marketing w firmie to ciągłe wydatki, studnia bez dna, niekończąca się opowieść z fakturami kosztowymi w tle… To powszechne przekonanie przeszkadza wielu właścicielom firm właściwie się rozwijać. Postrzegają oni marketing jako zło konieczne. […]

Czytaj więcej >>>